Методична скринька

ХМАРИ  СЛІВ


Інфографіка




Державний стандарт



 Структура уроків критичного мислення
Технологія формування та розвитку критичного мислення – система діяльності, що базується на дослідженні проблем та ситуацій на основі самостійного вибору, оцінки та визначення міри корисності інформації відносно особистих потреб і цілей.
Урок критичного мислення має певну структуру та складається з п*яти  основних етапів


1.Розминка
Замінює так звані організаційні моменти класичного уроку.
Головна функція – створення сприятливого психологічного клімату на уроці.
Актуальність етапу
Теплий психологічний клімат сприяє:
      кращому засвоєнню навчального матеріалу;
      підвищенню авторитету вчителя;
      психологічного розвантаженню учнів, які за день мають 6-7 різних  уроків.
2.Обгрунтування навчання
Етап передбачає:
      постановку мети уроку;
      розвиток внутрішньої мотивації до вивчення конкретної теми та предмета в цілому.
Актуальність етапу
Навчальний матеріал засвоюється краще, якщо:
      учні розуміють його конкретну практичну значущість для кожного з них;
      чітко знають, що вимагатиметься від них на уроці.
3.Актуалізація
Девіз етапу: «Пробудіть, викличте зацікавленість, схвилюйте, спровокуйте учнів вигадати те, що вони знають».
На цьому етапі відтворюється знання, вміння, потрібні для наступних етапів уроку, встановлюється рівень досягнень з теми.
Актуальність етапу
Оскільки знання, пов’язані з досвідом учня, запам’ятовуються краще та швидше, то створюються умови для «відкриття», самостійного добування знань, і за цих умов підвищується роль учня на уроці.
4.Усвідомлення змісту
На цьому етапі учень знайомиться з новою інформацією, аналізує, визначає особисте її розуміння, вчитель має найменший вплив на учня.
 Актуальність етапу
Етап передбачає розвиток уміння:
      працювати з інформацією;
      працювати самостійно;
      виділяти головне, суттєве;
      формування компетентності учнів з предмета.
5.Рефлексія
Учень стає власником ідеї, інформації, знань;
      можливість використання знань;
      обмін знаннями з іншими учнями;
      оцінка та самооцінка діяльності.
Актуальність етапу
Усвідомлення того, що було зроблено на уроці;
      демонстрація знань та того, як можна застосувати знання;
      можливість замислитись над підвищенням якості роботи;
      визначення необхідності корекції.


Немає коментарів:

Дописати коментар